(سهامی خاص)

بهشام نوبر ارگ البرز

شرکت

تهیه و توزیع انواع فرآورده‌های گوشتی, دریایی, لبنی, سبزیجات و میوه‌جات منجمد در استان مازندران (سوپر مارکت, فست فود, رستوران, فروشگاه‌های زنجیره‌ای, کافی‌شاپ, هایپر مارکت, ارگان‌ها)

درباره ما

شرکت پخش ” بهشام نوبر ارگ البرز ” با شماره ثبت : ۷۶۵۵ با نگرشی نوین در حوزه فروش و توزیع انواع محصولات غذایی از سال ۱۳۹۲، آغاز به فعالیت نمود.

این شرکت با اتکاء به سیاست های فروش مویرگی و جذب اعتماد بهترین برندهای صنعت غذا در رده های : محصولات غذایی پروتئینی، لبنی، سبزیجات و میوه جات منجمد و… همچون : گوشتیران، رباط، نوبر سبز، کالین، هایزم، حاج بابا، رمه، شیرآوران و غیره و با ایجاد لاین های متعدد فروش (مارکتی، فود سرویس، ارگان ها) سعی در ارائه بهترین محصولات غذایی به مصرف کنندگان عزیز در شمال کشور را داشته است.

شرکت بهشام، در راستای طرح توسعه فعالیت تجاری خود، از بهمن ماه ۱۳۹۷ اقدام به افتتاح بزرگترین پروژه پخش های پروتئینی و لبنی در سطح استان مازندران در شهرک صنعتی لاله آباد و با جذب پرسنل مجرب بالغ بر ۷۰ نفر و ایجاد شعبات متعدد فروش در شمال کشور و با احداث پروژه بزرگ بهشام، در مکانی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع و با ظرفیت نگهداری حداقل ۶۰۰ تن انواع محصولات سردخانه ایی، محصولات زیر صفری و فضای انبارش کاملا مکانیزه محصول، آماده ارائه خدمات بهینه توزیع کالا است. شرکت بهشام هم اینک با ایجاد واحد کنترل کیفیت (QC) و همزمان با راه اندازی مرکز پایلوت تحقیقاتی و آشپزی، برای اولین بار در سطح منطقه و حتی ملی، نسبت به پژوهش و فرهنگ سازی مصرف مناسب مواد غذایی، به صورت کاملا حرفه ای اقدام نموده است.

این سازمان با هدف دستیابی به عالی ترین پوشش رضایت مندانه مشتری، خود را مرهون لطف مشتریان محترم می داند. امید است تا در این مسیر، با اجرای بهینه خدمات پخش و توزیع، گامی هر چند کوچک برای رویت گل لبخند رضایت بر چهره مشتریان عزیز برداریم.

 

 


کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت شرکت بهشام نوبر ارگ البرز می باشد | Copyright © 2019- site design by: graphicazad.com